luni, 5 septembrie 2011

Voodoo child.

Oarecum...brusc,mi'a revenit cheful de a mai intoxica lumea cu gandurile mele. In ultima perioada am fost destul de distrasa ce'i drept.Si,destul de detasata.Oricum,nu am avut motive pentru care sa mai scriu,nici inspiratie...si cel mai drastic motiv,mi'a fost extrem de lene:).
Trecand prin viata altfel decat obisnuiam,am ajuns sa'mi pun tot felul de intrebari  destul de surprinzatoare. Desi,inainte...imi mai traversa mintea ideea de a ajunge presedinte,acum am realizat ca sunt impotriva oricarui tip de conducere.De la democratie,pana la monarhie. Nu ma definesc anarhista.Nu am un spirit distructiv...sau cel putin,inca nu l'am capatat.Ideea este ca am ajuns sa simt libertatea asa cum voiam sa o simt.Am ajuns sa'mi expun conceptele si ideile...si sa aflu ca inca mai exista oameni ce vad viata asa cum o vad si eu.Lucru ce mi'a intarit un principiu,pe care adesea m'am bazat : fiecare e liber sa creada in ce vrea si cel mai important sa creada ce vrea. Nu prea avem dreptul de a impune ceva...cuiva.Teoretic gandind,un om se simte liber,atunci cand ajunge sa'si sustina ideile,mergand pana'n panzele albe.Oricat de stupida,infondata,nerealista ar fii ideea.Si eu procedez la fel.Si,va garantez,ideile mele,de cele mai multe ori sunt destul de "fucked up".
 Mereu am mers pe pricipiul "vodka trebuie bauta seaca".Iar toti cei din jurul meu se intrebau "Dar,eu nu intelege,cum poti bea tu vodka asa usor?". Sincer habar n'am.Nu stiu exact de ce tine chestia asta.Daca de fizic sau de caracter. Poate,de ambele.De fapt,cel mai probabil...
Mereu am crezut ca un cer instelat te lumineaza spiritual,te face mai bun.De asemenea,am ales ploaia drept calauza.Drept cantec de leagan in noptiile in care insomniile'si puneau amprenta asupra mea.
Desi,adesea,nu recunosc,am speranta ca oamenii intr'o zi vor fi mai buni.In aceeasi masura sunt constienta ca lumea'n care traim este destul de rea.Poate chiar mult prea. Si eu sunt."I'm just an unusual child".Si,ma bucur pe deplin de asta...
...

5 comentarii:

Whiff. spunea...

"Nu am un spirit distructiv...sau cel putin,inca nu l'am capatat." Imi place cum suna asta.

Iar in legatura cu vodka. Am mai incercat sa o combin si cu alte chestii,dar cel mai bun ramane tot Nestea.ul :)>- [sau ma rog,cum se scrie]

Bury spunea...

Si,cu ce ai mai incercat? :D

Whiff. spunea...

Cu toate ca e cea mai cretina combinatie,cu Pepsi. Alta data cu Sprite,dar tot la Nestea am revenit :))

Bury spunea...

Incearca cu d'alea naturale.Cappy de piersici. :)

Whiff. spunea...

Cappy'ul de piersici ma enerveaza :-q