marți, 7 decembrie 2010

Seek.

Oricum,ma streseaza si distruge faptul ca imi pasa prea mult.
Efectiv nu vreau sa ma implic,sa'mi pese.
De ce sunt empatica?...God?!
Hey!...De acolo de unde esti,ma auzi?
Devin ca tine! Si nu vreau asta.
Ma coplesesc emotiile,sentimentele.
Ma abat de la drum atat de usor....
Sunt atat de lasa!
Nu vreau sa fiu ca tine!...Sau vreau?
Nu vreau sa fiu ceea ce am ajuns.
Oricum,e deja prea tarziu...si...
Nici macar nu am trait atat de mult incat sa disper.
Nu vreau dependente,de niciun fel.
Vreau liberatatea unui copil,intelepciunea unui batran...
Indiferenta unui tanar.
Vreau doar aparenta vietii!
Poate asta e diferenta dintre mine si tine.
...
De fapt,m'ar speria inlaturarea emotiilor.
Iar as fi suspendata de un pendul.
Poate,ca as avea nepasarea suficienta...
Pentru a nu imi mai fi frica...
Pentru a pune capat.
Mi'e prea frica de asta!
Atat de frica...fug.
Tu ai putut.Sau,poate ca luciditatea si ratiunea ta...erau departe.
Poate ca ai stiut.Ca ai avut puterea.
...
Tu,ma auzi?...De oriunde esti acum.
Pacat,ai disparut prea repede.
Incat,imi regret infantilitatea.
Poate ...daca m'as fi nascut cu 30 de ani mai devreme...
Poate e mai bine asa...


Te iubesc lume cruda!

[Nu este o poezie]

6 comentarii:

Ruxx`x spunea...

Wow!

Si oricum,nu uita, eu sunt lasa, nu tu`

Unknown spunea...

interesant :-?
filozofic :))

Bury spunea...

;))

Ra. spunea...

Oh, mica Blaga. Intr'o zi vei cuceri lumea. [:))]

JOYSEE DECO spunea...

ioi

floare_de_primavara spunea...

Concluzia - prea mult timp liber! Ocupa-l cu lumea reala nu cu lumea din imaginatia ta!