joi, 19 mai 2011

Nu inspirartie.Nu chestii.

Dupa atatea postari,in care m'am deschis publicului,cu o vaga usurinta,aproape iesita din comun,am constatat,tragic,ca nimeni nu ma vede cu adevarat. "Nu pot vedea sufletele"...dragut,nici eu,ce'i drept. Insa,mereu am admirat subiectivitatea ce inca isi pastreaza misterul,ce...atat de frumos,ne face pe noi sa descifram ceea ce se afla in spatele cuvintelor.
Pot spune ca mereu am fost adepta discutiilor deschise si ample. Pe teme din viata. Mereu mi'am terorizat the only friend,care acum "it's gone", cu o replica specifica'mi  "Vorbeste'mi despre viata". Nicioada nu am primit raspunsuri care sa ma multumeasca...dar,ce'i drept nici nu cred ca exista vreunul.
Poate parea surprinzator,insa niciodata nu am fost buna la romana. Lucru ce m'a cam "scos din pepeni",astfel incat am decis sa continui pe un drum "real". Sincer,mereu am fost fascinata de fizica,inca dintr'a 6'a cand ni s'a spus "Fizica este stiinta ce studiaza totalitatea fenomenelor din natura",mda...pana si azi imi amintesc asta atat de limpede.
Honestly...ma cam sperie oamenii. Nu pentru ca nu as fi ca ei,sau pentru ca nu as fi om,ci pentru ca...nah,cateodata nu le inteleg rostul actiunilor. Dar,va rog,pastrati'va diplomatia si nu ma luati cu "si tu esti om",credeti'ma...imi amintesc asta de fiecare data cand ma scol la 7 si ma gandesc ca am prima ora mate. Yeaaah...awesome!!!! 
Nu inteleg scopul postarii. Insa,in ultimele zile,o serie de "chestii", m'au cam bulversat,facandu'ma sa gandesc si mai aiurea decat obisnuiam. Astfel am decis sa mai las filosofatu' deoparte si sa fiu inca o banalitate intr'o lume banala.

P.S. Urasc eclerele si carnea de pui. Nu imi place sa fac curat si sa dau senzatia oamenilor ca pot avea incredere in mine. Intr'adevar,pot,numai ca...m'as simti eu incarcata. Nu suport responsabilitatile...si sa fiu acuzata de tampenii gen "insensibilitate".Si sunt destul de materialista,dar wtf man,pana la urma,cat traim pe pamant trebuie s'o facem cat mai bine..cand voi muri,o sa ma gandesc si la cealalta mantuire.

6 comentarii:

Ruxx`x spunea...

"It" can always come back...

Bury spunea...

Speechless

Ruxx`x spunea...

Sometimes the silence can not solve the problems.

Bury spunea...

And sometimes the words are misunderstood.

Ruxx`x spunea...

But sometimes their real meaning can be easily decoded.

Bury spunea...

Nush