sâmbătă, 27 octombrie 2012

discutiile unor cafegii

B: zii 2 adj care sa ma defineasca?
R: desteapta si egoista
R: categoric
B: un adj care sa descrie felul in care eu privesc lumea
R: superficial
B: (mu*e)
B: 2 verbe corelate cu atitudinea mea
R: hmm
R: a face si a ceda
B: du'te ba
R: spune tu altele mai bune atunci -_-
B:ce fac
B: si cand cedez?
R: ideea e ca atunci cand iti propui sa faci ceva faci indiferent de ce implica lucrul respectiv
R: si daca nu iti e lene
R: si cedezi atunci cand vezi ca cineva nu e de acord cu tine in anumite privinte...la fel cedezi atunci cand vezi ca o situatie devine complicata
B :da
B: asa e
R: logic
B: te urasc
R: mai intreaba-ma chestii
B: ce parere ai despre casatorii?
R: mi se par ok
R: dar sa nu te casatoresti prea devreme
R: cu toate ca nu cred in "il vei iubi pana cand moartea va va desparti? -da"
B: da,eu urasc cafeaua
B: tu?
R: mie imi place

                                    Last message received on 27.10.2012 at 21:26

Niciun comentariu: