luni, 25 februarie 2013

clar ca si viziune

DEEEECI!!!
cam multa labareala pe blogul asta,in ultimul timp (din pacate)...
si asta pentru ca prea multa subiectivitate stupida a navalit (brusc) in lumea mea :D.
 nu pentru ca as fi vrut neaparat,nu sunt adepta sentimentalismelor insipide si,cu toate astea,intelese mega gresit.
nu e vorba de a simti sau nu un anume ceva...e vorba de cum transmitem asta...
pff,e complicat si pentru mine,care nu am niciun track cand vine vorba de a se exprima...e vorba de idee in sine. ideea imi displace.
oricum,ce ati citit de prin octombrie pana acum a fost o mare porcarie,pe care nu ar trebui s-o luati (in vreun fel) in seama,pentru ca nu mai exista. a fost doar o perioada. una destul de colorata,din toate punctele de vedere. nu mi-a placut. deloc deloc deloooc .
....
nici nu cred ca a fost,oricum,inteleasa cum trebuie. nu era vorba de sentiment in sine ci de felul in care l-am perceput eu. deci,hai sa dam un mare DELETE!!! :D

...
pace voua!

Niciun comentariu: