miercuri, 29 iunie 2011

Trip True Friend and Blue

...Si cica asta s'ar traduce "prietenul adevarat,unic si albastru"-frumos,nu?
Desi timpul a trecut relativ repede,exista anumite lucruri care'mi par atat de statice.Dupa cum obisnuiam mereu sa spun,de ceva timp,am tot avut vaga impresie ca timpul sta pe loc,noi fiind cei ce'l traverseaza.Probabil,pentru multi,o aberatie. Cateodata si pentru mine.

Momentan,nu am putut sa nu observ aceleasi rahaturi ambulante ce graviteaza in jurul universului meu. Nu am putut sa nu urasc aceiasi oameni atat de iubiti si idolatrizati.Aceiasi oameni acri,aceiasi oameni duri si reci.Nu am putut sa nu iubesc acea stare de ura si de disperare.Aceleasi momente in care nu stiam de ce si pentru ce se petrecea totul.Nu am putut inceta sa'mbin realitatea cu literatura,nu am putut inceta sa fiu o alta figura de ceara,intr'o armata anonima. Pur si simplu nu am putut.

5 comentarii:

Ruxx`x spunea...

"And all you wnat is some kind of a surprise
Something new that will open up your eyes
Recover senses you never thought you'd find
Tears in Vegas."

Ruxx`x spunea...

want*

Bury spunea...

=))))))))
Da bine,bine.
Desi nu'i vad rostul. Da' ma rog. Daca tie'ti place...ce sa zic?...Bravo?!

Ruxx`x spunea...

Te ia cu naspa adevaru` asta =)). Rau de tot.

Bury spunea...

Irelevant